37
دوره
795
کاربر
30
تعداد مشاور
18
مدرس

با خودت آشــنـا شـــــــو !!!

برای این که بتونی راهت را به سمت دلخواه هموار کنی باید خودت رابشناسی یعنی بدونی چه ویژگی‌های شخصیتی داری ، نقاط ضعف و قوت در بُعد ذهنی چیست ، واز همه مهم تر ؛ چه توانایی های داری که ازش بیخبری ؟؟
لازمه پیدا کردن سلاح مخفیت شرکت در آزمـونــی هـسـت که توانایی روشنگریه شخصیتی را برات فراهم کنه برا  شرکت در آزمون  روی توضیحات آزمون کلیک کنین

زمان و تاریخ کنکور سراسری 1404

کنکور سراسری 1404 در پنج گروه ریاضی و فنی، تجربی، انسانی، هنر و زبان برگزار می شود. امسال کنکور سراسری دو بار در سال برگزار میشود. به گفته رئیس سازمان سنجش ثبت نام برای نوبت اول کنکور ۱۴۰4 از ۸ تا ۱۴ آبان ۱۴۰۱ انجام میشود که داوطلبان در این بازه زمانی میبایست. با مراجعه به سایت سنجش در کنکور ثبت نام کنند. و آزمون در روزهای 11و 12 اردیبهشت ۱۴۰4 برگزار می گردد. دومین کنکور ۱۴۰4 در 7 و 8تیر ۱۴۰4 برگزار خواهد شد و ثبت نام در روزهای ۱۵ تا ۲۱ فروردین ۱۴۰4 انجام می شود. که جزئیات زمان دقیق برگزاری هر ازمون در سال 1404 در زیر به ان اشاره شده است.

زمان و تاریخ کنکور سراسری 1404 به شرح زیر است:

زمان و تاریخ برگزاری کنکور 1404 نوبت اول

تاریخ برگزاری کنکور1404 اردیبهشت و تیر ماه

زمان و تاریخ برگزاری کنکور 1404 نوبت دوم

 

 

تاریخ برگزاری کنکور1404 اردیبهشت و تیر ماه

همون طور که مشخص است کنکور در دو نوبت اول و دوم برگزار میشود. که دانش اموزان میبایست خود را برای هر دو کنکور اماده کنند. و به نتیجه مطلوب خود برسند لازم به دکر است. که دانش آموزان میتوانند بر اساس هر کدام از نتیجه های کنکور اول و دوم خود که بخواهند انتخاب رشته کنند.

اگز شما جز دانش اموزان پایه دوازدهم یا جز دانش اموزان پشت کنکوری میباشید. که نتوانستید به هدف خود برسید و قصد موفق شدن را دارید میتوانید با رتبه های برتر کنکور در ارتباط باشید. و راز های موفیت انها را از زبان خودشان بشنوید. برای انکه بتوانید از رتبه های برتر کنکور رشته خودتان مشاوره رایگان بگیرید. و حتی بتوانید بصورت خصوصی با انها کار کنید. بر روی عبارت زیر کلیک کنید و از یک هفته مشاوره و برنامه ریزی رایگان با رتبه ها بهره مند شوید.

.

اگر جز دانش آموزانی هستی که امسال به هدفت نرسیدی خبرای خوبی واست دارم

شما میتوانید برای شناخت بهتر خدمات موسسه و مشاوران با مشاور ارشد در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید. در کنار بیشترین خدمات با کمترین هزینه مالی امسال با تضمین 100 درصد موفقیت در کنکور.

از تغییرات کنکور1404 با خبر باشید

با دنبال کردن پیج ما در اینستاگرام از آخرین آموزش ها وروش های جدید و اخبار کنکور مطلع باشید

انتخاب رشته کنکور