مشاور تحصیلی پایه هفتم تا نهم فراتر (فراهوش)

مشاوره تحصیلی متوسطه اول فراتر ( فراهوش )

مشاوره تحصیلی متوسطه اول

ضرورت و اهمیت دوره اول متوسطه

📌 این دوره از جهات بسیاری دارای اهمیت می باشد که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

✔ این دوره پایه و اساس علمی دوره دوم متوسطه است.

✔ یکی از دوره های حساس و تاثیر گذار در زندگی اجتماعی و فردی دانش آموزان محسوب می شود.

✔ دوره تغییر از کودکی به اواخر دوره نوجوانی می باشد.

همچنین به دلیل وجود فرآیند انتخاب رشته در این مقطع، دانش آموزان به دنبال کشف و فهم استعداد و توانایی های خود برای ورود به دوره تخصصی تری از زمان تحصیل خود آماده خواهند شد. در نتیجه مدارس باید بیش از همیشه در جهت شکوفا سازی و جهت دهی صحیح به ویژگی های نوجوانان دوره اول متوسطه بوده و برای این امر تلاش نمایند.

باید خاطر نشان کرد، عدم توجه به این نکته موجب اشتباه در تصمیم گیری و در نتیجه انتخاب غلط دانش آموز شده و ممکن است به طور کلی مسیر زندگی او را در جهت نادرستی قرار دهد. البته ذکر این نکته نیز ضروری است که به دلیل عدم توجه به علاقه ها و استعداد ها، این احتمال نیز وجود دارد در ادامه مسیر تحصیلی و بعضا شغلی فرد دچار سردرگمی شده و احساس رضایت از زندگی نداشته باشد.

 به  همین دلیل در این بازه زمانی هفتم  هشتم و نهم (متوسطه اول) علاقه استعداد و توانایی دانش آموز با انجام تست های مختلف شناسایی شود تا دانش آموز وارد مسیر اشتباهی نشود.

گروه آموزشی فراتر (فراهوش) با کادر مجرب و با انجام تست های مختلف شما را  و دانش آموزتان را برای انتخاب مسیر بهتر راهنمایی میکند.

برای ارتباط با مشاورین روی دکمه  کلیک کنید و فرم مربوطه را تکمیل کنید تا مشاورین و رتبه های برتر ما جهت راهنمایی بیشتر با شما تماس بگیرند.

مشاوره و برنامه ریزی متوسطه اول ( هفتم، هشتم، نهم )

مشاوره تحصیلی و آموزشی فراتر ( فراهوش ) یکی از قدرتمند ترین گروه های مشاور تحصیلی و کلاس های آنلاین در کشور است که دانش آموزان عزیز را در زمینه های مختلف تحصیلی ( از ابتدایی تا کنکور ) از جمله انواع کلاس های آموزشی (ریاضی ، فیزیک ، زیست ، ادبیات و علوم ، استعداد تحلیلی و …) و موارد مربوط به مشاوره مانند انتخاب رشته ، برنامه ریزی ، روش مطالعه ، تند خوانی ، مدیریت استرس  و بحث انگیزشی آزمون انلاین  همراهی می کند برای اطلاع از شرایط و یا طرح های مشاوره تحصیلی و سایر خدمات می توانید بر روی  دکمه فوق کلیک کرده و  با تکمیل فرم مربوطه درخواست مشاوره ثبت کنید تا مشاورین و رتبه های برتر کنکور جهت مشاوره و برنامه ریزی رایگان با شما  در ارتباط باشند. لازم به ذکر است برای راهنمایی بهتر کارنامه دانش آموز خود را از سایت مای مدیو دریافت کرده و در صورت نیاز برای مشاور ارسال کنید.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

مشاوره و انتخاب رشته نهم

به منظور ارائه مشاوره و انتخاب رشته نهم برای شما در پایه نهم، برخی از نکات کلیدی را می‌توان به عنوان راهنمایی ارائه کرد. البته، اطلاعات شما در مورد درس‌ها، نیازها و هدف‌های شخصی شما برای این مشاوره می‌تواند به ما کمک کند تا راهنمایی دقیق‌تری ارائه دهیم. در هر صورت، در ادامه چند نکته کلی برای موفقیت در پایه نهم را بررسی می‌کنیم:

  • برنامه‌ریزی موثر: برنامه‌ریزی برای مطالعه و انجام وظایف مدرسه بسیار مهم است. ایجاد یک برنامه هفتگی یا روزانه که شامل زمان‌های مختلف برای مرور و یادگیری مفاهیم جدید است، می‌تواند به شما کمک کند تا به خوبی ترتیب دهید و درس‌ها را به خوبی فرا بگیرید.
  • مرور درس‌های گذشته: اگرچه شما دانش‌آموز پایه نهم هستید، اما مرور مفاهیم و درس‌های گذشته می‌تواند در درک بهتر مطالب جدید و ارتباط برقرار کردن مفاهیم کمک کند. پس توصیه می‌شود که مرور ماهیانه یا هفتگی برای مرور درس‌های گذشته را در برنامه خود در نظر بگیرید.
  • تمرکز بر مهارت‌های مطالعه: یکی از مهارت‌های مهم برای تسلط بر درس‌ها، مهارت‌های مطالعه است. بیشتر برای خودتان یک روش مطالعه موثر را پیدا کنید که شامل تمرکز، یادداشت‌برداری موثر، انجام تمرین‌های تمرینی و بازبینی مفاهیم است.