ازمون دهم تجربی سری اول

وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
‎ریال ۲۰۰٬۰۰۰
شروع کنید

ازمون دهم تجربی دروس تخصصی ریاضی فیزیک شیمی زیست

این ازمون یک ازمون یادگیری سنجی با بالا ترین کیفیت و بهترین سوالات به کنکور با جواب است. که توسط برترین اساتید مدرس دروس تخصصی ریاضی فیزیک شیمی زیست طرح شده است.ازمون دهم تجربی زیست شناسی-ازمون دهم تجربی فیزیک وشیمی و ریاضی 4 ازمون تخصصی است که میتوانید هر 4 ازمون را شما شرکت کنید.

سوالات این ازمون بالا ترین شباهت(بهترین سوالات به کنکور با جواب) ممکن را در بین تمامی ازمون های دیگر داشته و از این حیث متمتیز میباشد. شما دانش اموز عزیز با شرکت در این ازمون میتوانید خود را بصورت کامل ارزبابی کنید.

در صورتی که تمایل به ثبت نام ازمون دهم تجربی برای دروس تخصصی( ریاضی فیزیک زمین شناسی زیست و…) را دارید. کافی است بر روی>>من قصد شرکت در این ازمون را بصورت رایگان دارم<< کلیک کنید.

با کلیک کردن بر روی عبارت بالا به صفحه ثبت نام یک هفته مشاوره و برنامه ریزی رایگان هدایت میشوید. وضمن این که میتوانید در این ازمون فوق العاده برای دهم تجربی شرکت کنید. از یک هفته مشاوره با رتبه های برتر کنکور نیز برخوردار خواهید شد.

ازمون دهم ریاضی فیزیک شیمی زیست شامل چهار درس تخصصی ویژه کنکور سراسری میباشد. در این ازمون علاوه بر 4درس ذکر شده شامل سوالات زمین شناسی نیز میباشد.

ازمون یادگیری سنجی فراهوش چیست؟

اگر شما جز دانش اموزانی هستید که نمیدانید. ازمون یاد گیری سنجی(ریاضی فیزیک شیمی زیست) چیست ؟ میتوانید با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد اینستاگرام گروه مشاوره فراهوش شده؛ و با دیدن ویدیو اخر تفاوت این ازمون بی انظیر را نسبت؛به سایر ازمون های دیگر متوجه شوید.

من را به اینستاگرام فراهوش ببر

توی ازمون هام نتیجه نمیگیرم چیکار کنم؟

شما دانش اموز عزیز که نیاز به برنامه ریزی دارید و نمیتوانید برنامه ریزی مناسبی جهت رسیدن به بودجه بندی ازمون خود را داشته باشید .و همیشه از بوجه بندی ازمون خود عقب هستید میتوانید روی:

<< یک هفته مشاوره تخصصی با برنامه ریزی >> کلیک کنید

و با پر کردن فرم مربوطه رتبه های برتر با شما تماس میگیرند و یک هفته بصورت رایگان با شما کار میکنند.