آزمون (9)انسانی

وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
تومان200000
شروع کنید

ازمون یادگیری سنجی دوازدهم انسانی برای پیشرفت شما و کمک به رفع ایرادات شما میباشد. با دقت به پاسخ دهید آزمون انلاین انسانی یک ازمون با نمونه سوالات انسانی که نزدیک ترین سوالات به کنکور است. ازمون دوازهم انسانی رایگان یک آزمون انلاین انسانی است که راه موفقیت را اسان تر میکند.

آزمون (9)انسانی رایگان

به شما این امکان را میدهد تا بخشی از توانایی خود را محک بزنید.

برای شرکت در ازمون انلاین رایگان رشته انسانی درخواست مشاوره تحصیلی رایگان کنکور دهید تا با شما تماس گرفته شده. و ضمن داشتن یک هفته مشاوره تحصیلی رایگان کنکور بتوانید. در یک ازمون دوازهم انسانی رایگان نیز شرکت کنید

این یک آزمون انلاین انسانی میباشد که باعث شناسایی و رفع ایرادات تحصیلی شما با تیم برتر رفع اشکال میشود. و نیز با توجه به این که ازمون دوازهم انسانی رایگان یک آزمون انلاین انسانی دارای نزدیک ترین سوالات به کنکور میباشد. به شما کمک میکند تا پیشرفت تحصیلی بسیار زیادی را داشته باشید.

برای آماده سازی هر چه بهتر و بیشتر دانش آموزان کلاس دوازدهم انسانی برای امتحانات

 میان دوره و پایان دوره این پایه تحصیلی، بهتر است آن ها ازمون دوازهم انسانی رایگان شرکت کنند. برای این کار می توانید نمونه سوالات قرار گرفته شده در این ازمون دوازهم انسانی رایگان یک آزمون انلاین انسانی را دریافت کرده و به وسیله آن دانش خود را ارزیابی کنید.

دانش آموزان دوازدهم متوسطه می توانند با انجام تمرینات و سوالات ارائه شده پایه های مخلتف رشته انسانی خود را قوی تر کرده.

و نقاط ضعف و اشکالات درسی خود را بر طرف سازند. به همین منظور در ادامه، سوالات مربوط به هر دو نوبت اول و دوم تمامی درس های پایه  ، برای دریافت ازمون دوازهم انسانی درخواست دهید.

چند سری از سوالات عنوان شده در نمونه سوالات ریاضی و آمار 3 پایه دوازدهم رشته انسانی عبارتند از:

مجموع بیست جمله اول دنباله …………، 10 ، 7 ، 4 را محاسبه کنید .

هشتمین جمله یک دنباله حسابی برابر 65 است و جمله شانزدهم آن برابر 105 است . جمله بیست و نهم این دنباله حسابی را به دست آورید . 

از جعبه ای که شامل 7 مهره قرمز و 3 مهره سفید است ، 3 مهره را به صورت تصادفی بر می داریم . مطلوب است محاسبه احتمال اینکه دو مهره قرمز و یم مهره سفید باشد .

 یک تاس و یک سکه را با هم پرتاپ می کنیم ، فضای نمونه ای رابنویسید که احتمال آن که سکه پشت و تاس زوج بیاید

در صورتی که مایل به دریافت نمونه سوالات بیشتری از ریاضی و آمار 3 پایه دوازدهم رشته انسانی باشید می توانید در خواست درهید تا با برترین مشاوران کشور و بهترین ازمون به شما کمک کنیم شما میتوانید با کلیلک بر روی لینک زیر وارد اینستاگرام فراهوش شوید.

اینستاگرام فراهوش