17
دوره
168
کاربر
19
دانشجو
8
مدرس

با خودت آشــنـا شـــــــو !!!

برای این که بتونی راهت را به سمت دلخواه هموار کنی باید خودت رابشناسی یعنی بدونی چه ویژگی‌های شخصیتی داری ، نقاط ضعف و قوت در بُعد ذهنی چیست ، واز همه مهم تر ؛ چه توانایی های داری که ازش بیخبری ؟؟
لازمه پیدا کردن سلاح مخفیت شرکت در آزمـونــی هـسـت که توانایی روشنگریه شخصیتی را برات فراهم کنه

 

برای توضیحات این آزمون و شرکت در آن میتوانید به صفحه زیر مراجعه کنید .

ضمناً گروه مشاوره فراهوش این تست شخصیت را جهت کمک به دانشآموزان برای شناخت تونایی های خود رایگان در اختیار شما دوستان قرار داده

زمان و تاریخ کنکور سراسری 1402​

کنکور سراسری 1402 در پنج گروه ریاضی و فنی، تجربی، انسانی، هنر و زبان برگزار می شود. امسال کنکور سراسری دو بار در سال برگزار میشود. به گفته رئیس سازمان سنجش ثبت نام برای نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ از ۸ تا ۱۴ آبان ۱۴۰۱ انجام شده که داوطلبان در این بازه زمانی میبایست. با مراجعه به سایت سنجش در کنکور ثبن نام کنند. و آزمون در روزهای ۲۹ و ۳۰ دی ۱۴۰۱ برگزار می گردد. دومین کنکور ۱۴۰۲ در ۱۴ و ۱۵ تیر ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد و ثبت نام در روزهای ۱۵ تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ انجام می شود. که جزئیات زمان دقیق برگزاری هر ازمون در سال 1402 در زیر به ان اشاره شده است.

زمان و تاریخ کنکور سراسری 1402 به شرح زیر است:

زمان و تاریخ برگزاری کنکور 1402 نوبت اول

زمان و تاریخ برگزاری کنکور 1402 نوبت دوم

 

 

همون طور که مشخص است کنکور در دو نوبت اول و دوم برگزار میشود. که دانش اموزان میبایست خود را برای هر دو کنکور اماده کنند. و به نتیجه مطلوب خود برسند لازم به دکر است. که دانش آموزان میتوانند بر اساس هر کدام از نتیجه های کنکور اول و دوم خود که بخواهند انتخاب رشته کنند.

اگز شما جز دانش اموزان پایه دوازدهم یا جز دانش اموزان پشت کنکوری میباشید. که نتوانستید به هدف خود برسید و قصد موفق شدن را دارید میتوانید با رتبه های برتر کنکور در ارتباط باشید. و راز های موفیت انها را از زبان خودشان بشنوید. برای انکه بتوانید از رتبه های برتر کنکور رشته خودتان مشاوره رایگان بگیرید. و حتی بتوانید بصورت خصوصی با انها کار کنید. بر روی عبارت زیر کلیک کنید و از یک هفته مشاوره و برنامه ریزی رایگان با رتبه ها بهره مند شوید.

.

پرفروش ترین ها

با مشاور ارشد و پشتیبان ها در ارتباط باشید

شما میتوانید برای شناخت بهتر خدمات موسسه و مشاوران با مشاور ارشد در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید.

جدیدترین ها

از تغییرات کنکور1402 با خبر باشید

با دنبال کردن پیج ما در اینستاگرام از آخرین آموزش ها وروش های جدید و اخبار کنکور مطلع باشید

محبوب ترین ها
پربحث ترین ها
جدیدترین مقالات
رویدادهای پیش رو
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://farahoosh99.ir/?p=7307